Retouren en garantie
Retoureren en garantie
Wij willen graag dat u tevreden bent over de producten die u bij ons bestelt. De eerste voorwaarde is dan ook dat uw product goed werkt. De fabrieksgarantie kan oplopen tot 10 jaar, afhankelijk van het product.
Wanneer gaat de garantie in?
De garantie gaat in vanaf de productiedatum.
Wanneer geldt de garantie?
U kunt zich beroepen op garantie, als:
– Er een productiefout in uw glas zit;
– De isolatieruit (lek) is.
Is uw product niet goed of heeft het gebreken? Neem a.u.b. zo snel mogelijk contact met ons op zodat we een oplossing kunnen bedenken. In de meeste gevallen vervangen we uw product door een nieuw exemplaar.
Ruilen en retourneren
Zijn de geleverde goederen niet naar wens? Dan horen wij dit graag.
-Glas (Maatwerk)
Voor maatwerkproducten geldt dat ruilen of retourneren volgens het herroepingsrecht niet mogelijk is. Deze producten worden volledig afgestemd op jouw wensen, zoals afmetingen en kleur, en kunnen daarom door niemand anders gebruikt worden.
Klachten en fouten:
– Bij een gegronde klacht nemen wij het product uiteraard in behandeling. De retourkosten zijn in dat geval voor onze rekening, mits het product goed verpakt wordt aangeboden.
– Als de fout door ons is gemaakt, doen we er alles aan om deze te herstellen.
– Als de fout door de klant is ontstaan of er geen sprake is van een gegronde klacht, zijn de kosten voor verzending, reparatie of herstel voor eigen rekening.
Op deze manier zorgen we ervoor dat maatwerkproducten altijd met zorg en aandacht worden geleverd, terwijl eventuele problemen eerlijk en duidelijk worden afgehandeld.
– Overige producten (Geen maatwerk)
Je kunt bestelde producten altijd ruilen of retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Het product moet compleet, onbeschadigd en ongebruikt zijn en in de originele verpakking worden teruggestuurd. Eventuele schade tijdens transport is voor eigen rekening.
-De verzendkosten voor retour zijn voor de klant, tenzij er sprake is van een gegronde klacht. Het aankoopbedrag wordt binnen één week na ontvangst van het product teruggestort.
Heb je vragen? Neem gerust contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.
Klantenservice
Wanneer kan ik goedkoperglas.nl bereiken?
Onze klantenservice staat klaar om je te helpen met vragen over bestellingen, producten, afhalen of bezorgen. Je kunt ons bereiken tijdens onderstaande openingstijden:
Maandag t/m vrijdag
08:30 – 17:00 uur
Zaterdag
08:30 – 13.00 uur
Je kunt contact met ons opnemen via:
E-mail: info@goedkoperglas.nl
WhatsApp: +31 6 58 94 75 82